12 abr 2018

CAMISETA DE LA SORT - Camiseta de la suerte

Ja comença a ser tradició tenir un practicant durant el curs escolar. És una gran oportunitat per tenir dins l'aula un futur mestre amb moltes ganes d'aplicar tot allò que ha anat aprenent  durant la carrera i que pugui viure la realitat d'una aula. Enguany va arribar molt prest, el primer trimestre, i com sempre vàrem viure moments molt especials, que tant els alumnes com nosaltres no obliderem,
I el comiat va ser un poquet menys trist amb un regalet!
Una llibreta amb escrits preciosos i autoretrats dels alumnes, i com a novetat una camiseta "de la sort" pel nostre super mestre Adrià!
_________________________
Ya empieza a ser tradición tener un practicante durante el curso escolar. Es una gran oportunidad para tener en el aula un futuro maestro con muchas ganas de aplicar todo lo que ha ido aprendiendo durante la carrera y que pueda vivir la realidad de un aula. Este año llegó muy pronto, el primer trimestre, y como siempre vivimos momentos muy especiales, que tanto los alumnos como nosotros no olvidaremos.
Y la despedida fue un poco menos triste con ¡un regalito!
Una libreta con escritos preciosos y autoretratos de los alumnos, y como novedad una camiseta "de la suerte" por nuestro super maestro Adrià!











No hay comentarios:

Publicar un comentario