11 sept 2017

NOVA TEMPORADA D'INSPIRACIONS! - ¡Nueva temporada de inspiraciones!

Hola de nou!
Després d'una llarga aturada, torn amb les piles ben carregades i plena de novetats!
He de reconèixer que he tengut dubtes de com tornar. Moltes vegades vaig un poc saturada i em costa dur el bloc al dia ( de fet algunes entrades que anireu veient al llarg d'aquesta temporada, són creacions antigues que no havia tengut temps de fer foto i publicar). Per aquest motiu, em vaig plantejar publicar menys... Però veig que us agrada el de sempre: creacions pròpies, inspiracions d'altres artistes, tutorials... tot i així, hi ha novetats!

Al PINTEREST, a més de 777inspiracios, he creat 777escola. Ja sabeu que sóc mestra, i pinterest és el meu rebost. Necessitava posar ordre i no mesclar-ho amb el tema de manualitats. Sé que amb moltes de les que em seguiu compartim professió, així que si voleu conèixer els meus taulers d' idees  per l'aula, per treballar diferents continguts... us convit a seguir-me!

Al INSTAGRAM , també hi ha canvis. Fins ara utilitzava la meva compte personal, per aquest motiu no era pública. Ara he creat una compte nova pública, on podreu veure moltes més coses de les que faig, intentaré fer alguns directes, videos tutorials... La intenció es bona, ho promet! Intentaré fer-ho i tenc moltíssimes ganes!! Esper que el "temps" m'ajudi! ;)


INSTAGRAM: 777inspiracions

____________________________

Hola de nuevo!
Después de un largo parón, ¡vuelvo con las pilas bien cargadas!
Tengo que reconocer que he tenido dudas de cómo volver. Muchas veces voy un poco saturada y me cuesta llevar el blog al día (de hecho algunas entradas que iréis viendo a lo largo de esta temporada, son creaciones antiguas que no había tenido tiempo de hacer foto y publicar). Por este motivo, me planteé publicar menos ... Pero veo que os gusta lo de siempre: creaciones propias, inspiraciones de otros artistas, tutoriales ... aún así, ¡hay novedades!

En el  PINTEREST, además de 777inspiracios, he creado 777escola. Ya sabéis que soy maestra, y pinterest es mi despensa. Necesitaba poner orden y no mezclarlo con el tema de manualidades. Sé que con muchas de las que me seguiis compartimos profesión, así que si deseáis conocer mis tableros de ideas para el aula, para trabajar diferentes contenidos ... ¡os invito a seguirme!

En el  INSTAGRAM, también hay cambios. Hasta ahora utilizaba mi cuenta personal, por este motivo no era pública. Ahora he creado una cuenta nueva pública, donde podreis ver muchas más cosas de las que hago, voy a intentar hacer algunos directos, videos tutoriales ... La intención es buena, ¡lo prometo! Intentaré hacerlo, ¡y tengo muchísimas ganas !! ¡Espero que el "tiempo" me ayude! ;)


PINTEREST: 777escola
 


No hay comentarios:

Publicar un comentario