10 may 2017

HABITACIÓ DE NA PAULA III- Habitación de Paula III

I arribam a l'actualitat. Així té l'habitació na Paula des del mes de desembre. Na Paula sempre havia fet "colecho" i dormia a l'habitació amb nosaltres. Vaig pensar que aquesta llitera reversible d'Ikea kura  li cauria en gràcia! ( a jo m'en faria!!). I així va ser. Quan la vàrem montar, va ser tota una festa i ella mateixa la va batejar com "llitet nou de na Paula". Quan feia dos dies que la teníem, ella mateixa em va dir : dormir llitet nou.
I jo, amb moltíssiiima pena, vaig pensar: anem a probar-ho!
I mai més ha tornat a la nostra habitació.No penseu que a dia d'avui dorm tot el vespre... que va! Ara sóm nosaltres que dormim dins el llit amb ella, quan ens necessita. I he de reconèixer que es dorm molt bé!
_________________________
Llegamos a la actualidad. Así tiene la habitación na Paula desde el mes de diciembre. Siempre había hecho colecho con Paula (dormía en la habitación con nosotros). Pensé que esta litera de Ikea  reversible kura le caería en gracia! (a mi me lo haría!!!!). Y fue entonces cuando l montarla, fue una super fiesta  y ella misma la  bautizó como  "nueva camita de Paula ". Cuando hacía dos días que la teníamos, ella me dijo: "dormir , camita nueva".
Y yo, con muchiiiiissima pena, pensé: ¡vamos a probarlo!
Y nunca más volvió a nuestra habitación. No penséis que a día de hoy duerma toda la noche... que va!! Ahora somos nosotros que dormimos en su cama con ella, cuando nos necesita. ¡Y tengo que reconocer que se duerme muy bien!

Vaig decorar amb vinil negre , núvols i zzzzzz...
____________
Decoré con vinilo negro, nubes y ZzZZz... 

Tenir el matalàs al terra fa que ella pugui entrar i sortir del llit sempre que vulgui, i a nosaltres ens dóna la tranquil·litat de que no pugui caure al terra. La "porteta" li va fer molta gràcia!
Ah!!I la funda nòrdica era bàsica blanca, y la vaig decorar amb "topets" negres ( vinil textil). 
______________
Tener el colchón en la tierra hace que ella pueda entrar y salir siempre que quiera, y a nosotros nos da la tranquilidad de que no pueda caerse al suelo. ¡La puertecita le hizo mucha gracia!
Ah!! Y la funda nórdica era básica blanca, y la decoré con "topitos" negros (vinilo textil).

Fins aquí els canvis que ha tingut l'habitació de na Paula. Segurament hi haurà més canvis, encara que de moment esperarem un poquet...
_____________
Hasta aquí los cambios que ha tenido la habitación de Paula. Seguramente habrá más cambios, aunque de momento esperaremos un poquito...



No hay comentarios:

Publicar un comentario