1 feb 2013

A L'OMBRA D'UN ARBRE...- a la sombra de un árbol...

A la fi! l'arbre acabat!!!! pintura, fulles... imaginau despertar-vos cada matí baix l'ombra d'un arbre? aviat la petita Noa ho podrà fer! 
Cal fer una menció especial a la futura mamà! que de veure'm tan emocionada amb el pinzell, li vaig fer enveja i va acabar pintant (mol bé) algunes fulles! Un èxit!
Gràcies per deixar plasmar la meva imaginació a la vostra paret!
Aquí podreu veure la primera part del dibuix de l'arbre
_______________
A fin! el árbol terminado! pintura, hojas ... imaginaros despertar cada mañana bajo la sombra de un árbol? pronto la pequeña Noa podrá hacerlo!
Hay que hacer una mención especial a la futura mamá! que de verme tan emocionada con el pincel, le hice envidia y acabó pintando (mol bien) algunas hojas! Un éxito!
Gracias por dejar plasmar mi imaginación a su pared!
Aquí podréis ver la primera parte del dibujo del árbol



11 comentarios:

  1. Simplement.... precios. Enhorabona !!!

    Susana

    ResponderEliminar
  2. Està quedant molt polit, enhorabona!!!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  3. Quina passada Mar! Ha quedat beníssim... Enhorabona!!

    ResponderEliminar
  4. Ohhh que bonic!!!!!!!! M'encanta!!!! Llàstima que la paret de l'habitació dels meus fills no està enguixada.

    ResponderEliminar
  5. Es precios, mare meva me encanta.
    Ets una artista.

    Testim

    ResponderEliminar
  6. MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES!!! QUINA ALEGRIA QUE EL RESULTAT FINAL AGRADI!!!! :D

    ResponderEliminar
  7. Qué pasada!!!!!!! Te podrías dedicar a ésto tranquilamente. :-) Enhorabuena.

    ResponderEliminar
  8. Uaa que xuluuu! T’ha quedat preciós! Una abraçada!

    ResponderEliminar
  9. mariaaa! quina alegria veure comentaris teus! Un beso gegant!!!!

    ResponderEliminar
  10. M'encanta!!! Com tot el que fas... Llastima no tenir mes temps per fer cosetes!! Em dones mil idees... Gràcies per Compartir les teves creacions...I quines fotos mes xules!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Natalia! M'encanta sabre que estau a l'altre banda, i que el que faig... AGRADA!!

      un beso enorme!

      Eliminar